onsdag igen...

okej idag var dte asså onsda..andra dagen i skolan efter jullovet och det var ganska kuul :P eller jaa..mina bästavänner frida, alice och sofia vra ju i alla fall där :D.
själv gick man ju upp typ sju fixade allt å ..ja du vte...sen gick jag till bussen..åkte 524 idaah. vad hade vi för ämnen idag..typ språk..engelska...matte..gympa ( själv vaa man ju grym på innebandyn och gjorde fem mål..fast alluw och jag tillsammans vaa bäst...haha..jag vet..jag skryter lite :P )
efter maten ( som var korv..å mos :) ) efter maten såå typ skulle vi diskutera nåt..alex försökte lära mig bytboxa ( eller hur dte stavas) men det gick..inte så bra :P x)
nu är jag hos frida och vi har dte bääst så gå och lägg er baah XP
ikväll ska vi kolla på elverket-solentuna i volleyboll....HEJAH ELVERKET :D:D:D

hare bääwsst // corwenát bloggpunktse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0