nyårsafton :D

okej..nyårsafton var bäst. hade så himla kul med kusinerna, nyårsafton var typ bättre än julafton..haha.
vi åkte till mina kusiner som bor i skebokvarn dagen före..
nästa dag på morgonen dukade jag och emma till ikväll och gjorde fiint :)..sen kom natalie. hon hjälpte oss. när vi var klara bakade jag och natalie kladdkaka..mm, smaskens x)
sen gick vi nån promenad..( tydligen en tradition) xD när vi kom tillbaka tog vi på oss våra "nyårskläder".
sen började själva allting och först vare förrätt..typ hummer..deyt var sådär..lite gott :/
sen åt vi till varmrätt, potatis, kött, sås å grejer det var ganska gott..eller de va faktickt riktigt gott, :P
till efterätt åt vi nån vit cholklad moss och hallon och blåbärs grejer ..haha dte var jättegott :D
sen typ hela kvällen spela vi guitarr hero..eller hur det stavas..det är shitkull..även om jag suger påd et..haha, :P
kl tolv smällde de ordenligt..haha massa raketer överallt... :)...nu äre 2008 ahha jippii :D
sen åt vi kladdkakan..haha:)...sen satt jag å emma å natalie och typ snacka  sne typ tre gick jag å la mig..godnatt :)(aa)§§§§§



* emma å natalie
* våran fina dukning
* vid bordet
* natalie dricker nåt :S :P
* min mat..:P
* mitt glas
* snyggt vi gjorde va?!
* oskar å august spelar guitarr hero
* oskar smällde nåt :/
* raketer
* mer raketer
* raketer
* raketer
* raketer
* raketer
* raketer
* raketer
* nån sak de smällde :P

Pussar å kramar från corwen, :P<33'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0