grattis sofia älskling ;P

okej idag vare då torsdag..en ganska kul dag om man jämför med typ alla andra dar förutom helgen :P..ehh jag vakna faktiskt 5 i 7 imorde..ovanligt för mig som brukar bli väckt typ kvart över 7 :P..jag åt frukost och gjorde mig i ordning. jag åkte med mma till skoland idag och när jag kom dit var rean sofia, alluw å fridi där :D
idah had evi matte ( lite jobbigt, gick ganska brao), so/sv ( gick ganska bra..eller vi diskutera nåt typ och dte var inte så kul men ajja), sen läsa ( jag har hunnit till sidan 50 som man ska hinna till i den där boken), sen musikprojekt,( vi ahde en tävling som man skulle svara på frågor om gamla låtar och sofia vann, två kexchoklad faktiskt :D GRATTIS ÄLSKLING!!, hoppa sjag får smaka :) ), sen engelska ( gick jättebra, haha jag å frida var ju asgrymma ).
efter maten så vare musik och vi spela typ trummor hala tidn.
sen va jag me sofia och vi va typ inne på datan, kolla på oc och gjorde lite läxa x) :P.
nu är jag inne på datan och snart ska jag göra klart läxan och kanske köra lite guitarr hero med august.
P.S elverket vann igår mot sollentuna,, wiiihhoo :D



* mina bästavänner, alluw, sofius å fridi §§§

hare bäässt // corwen §§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0