bästavänner ;

Jessica Dahlén
ja älskar dej nåt otroligt mkt bästavän,
 jag har kännt dej i hela mitt liv och vi har såå otroligt roligt tillsammans.
våra knäppa skämt, skrattatacker å allt har vart så kuul,
jag tror och hoppas att våran vänskap kommer hålla livet ut.
våra namn e ju bässt, haha,
essymakräling § onnamaräling
för dej kan jag berätta allt, jag älskar dej bästvän.

Alice wide karlsson
du är en underbar person som jag inte klarar mig utan,
våran humor äger allt, that´s it :D
älskar dej, ditt skratt, ditt léende, allt är underbart.
älskar dej otroligt mkt bästavän

Sofia Jarl
i fotbollen kände jag dej inte s mkt, visste inte så mkt om vem du var,
men sen när vi började i samma klass märkte jag hur rolig, snäll och skyrrans du e :D
utan dej vore varje skoldag urtrist, du lysre upp min dag, och gör varje tillfälle med dig speciellt,
du jag eju lite knäppa och bråkar å har lite slagsmål då å då , hahah ;D
jag älskar dej sofia jarl och kommer alltid att göra :D §§§

Frida Kindbom
tack för att du börja i min klass, haha utan dej hade allt vart sämst :(
du jag är verkligen helknasiga, våra knäppa idéer slår allt ;D
vi går ju oxå på samma volleyboll även om du är 100000000000000000000 gånger bättre än mig så har vi solklart alltid kuuligast tillsammans.
utan dej inget mig :D älsk. §§§§

Sofia Karlsson
ja visste vem du var för ca ett år sedan,
juste du var ju den där som inte slog mig i bobster och som jag vann över,
sen började jag på volleyboll, och vem vet, det kanske tog två träningar innan jag märkte hur knäpp, gulli, underbar, osäriös och jättesnäll du är :D
utan dej vore volleyn shittråki, du lyser upp varje träning me dina skämt ;D
jag älskar dej mässt älskling (aa) §§§§



* jessicadahlén
* alicewkarlsson
* sofiajarl
* fridakindbom
* sofiakarlsson

dom här personerna är mina bäst bästavänner som jag älskar mest här på jorden §§§

// eran cornelia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0