- söndan å måndan

igår vare volleysammandrag i södertälje. jag spela i blå grupp med malin, diana och jessica.
första matchen va mot typ spårvägen..eller va dom hette :S..vi vann mot dom. andra va mot kolbäck, dne vann vi oxå. sen sela vi semifinal mot södetälje, den vann vi oxå och sist, finalan..mot kolbäck..vi vann över dom :D vi spela då upp oss till röd grupp, så nästa gång så spelar jag i röd grupp, jiippii ! :D

Måndag ;

ja åkte med mammi till skolan, och kom typ fram till skolan 08.25 :/.
första vare bild..man skulle rita nån miljögrejs, två och två.
 jag va med alluw och vi rita nån el-miljö-flygande limosin. haha vi ahde askul :D,
 eller hur alluw?! ;D
sen åt vi mellis, sen matte, sen gympa..alluw tvinga mig att va mmed killarna när vi körde plintfotboll :@ ,
men alluw å jag stod typ på plintarna så vi skulle typ bara fånga bollen :P
efter gympan..mat..sen vare krig , jag mot sofia..vi skulle gra pinsamma eller halv dumma saker mot varndra..haha, jag tror jag vann ;P
ja hade i alal falla s kul idag..haha fast när jag kom hem vare läx-tajm :(..ajja jag e typ klar med glosorna nu :)

hare bäässt //  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0