sjuuk på älsks födelsedag "/

hej i dah är det fredag, sköönt känner alla, snart e veckan slut men det här blev ingen rolig dah. imorse kände jag mig lite sjuk , ja hade i alla fall ont i huvudet men dum som jag är så gick jag till skolan i alla fall, jag hann kanske vah i skolan en halvtimme innan jag mådde as dåligt och var tvungen att lägga mig i nån säng på skolan, mamma kom å hämta mig typ 11, sen åkte jag hem och sov. nu mår jag piss med massa feber men men, de e bah att bita ihop, snart börjar i alla fall let´s dance.
+ idag fyller frida kindboom älsklingen år, välkommen till tonårings klubben, haha :D
ajja, hare bässt alla och så får jag krya på mig, pussåhej.



* en liten fiinig bld på tonåringen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0