HIPP HIPP HURRAH

igår fyllde världens bässta tjej år, asså jag, jag blev tonåring, hahah ;P
jag hade as kul, jag kom liksom lite sen till bilden så när jag kom in satt alla på sina platser och precis när jag öppna dörren så börjah alla sjunga: ja må hon leva, ja må hon leva, xD fett piiinasmt men kuul ändå, ( sofia jarl ordnat)
ehhm på kvällen kom jessica och deras familj över + lindblads, ( några andra som vi ska åka till thailand mee) och vi käka tacos och kladdkaka :D mmmm smaskens ;P
jag har precis fått klart mitt rum , vi har mublerat om och tpetserat om så natten till min födelsedag var första dan jag sov där inne :)
ehhmm, jag kan berätta lite av vad jag fick.

två gråa mjukisbyxor
en vit fiin tröjja
en tröjja som det dtår I <3 TREES på
pengar
björn borg troser
sporttopp, svart
silvrigt halsband från kiks

det va typ allt, ajja hare bäässst allihopa och bli inte allt för avendsjuka baah för att jag e tretton xD xD ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0