...

okej, idag är det söndag, imorn fyller jag år, jag längtar såå mkt dit :D på kvällen imorrn kommer familjen dahlén över till oss och familjen lindblad xD vi ska äta tacobyffé.
i fredags var det fotbollscup, täbyblixten hette den. vallentuna b´k dam flikkor 95 vann hela cupen, jippii :D
och jag släppte inte in ett ända mål, stolt* :D
igår vare volleyboll för mig, träning i 2 timmar, jag körde med nybörjare na för dom andra skulle köra med 93 ox oxh det är för svårt för mig :S "/
sen vare direkt fotboll, jag hann inte me att springa "/
men på träningen hade jag å jessie bestämmt att vi skulle göra en äriös träning och det gick ganska bra och vi hade ändå kul :D :D
idag ska jag första på fotbolll å sen på volleyboll. sen äre bah att sova å njuta för imorrn fyller moi år :D

image40

* en liten fiinig bild från när vi vann täby blixten :)

pussåhej // connah

Kommentarer
Postat av: alice,

foto: Alluw :D

2008-02-03 @ 18:50:27
URL: http://alluw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0