volleyboll hela dan'

halloj..jag suger verkligen på att skriva i bloggen..helt ärligt, jag glömmer det varje dah...haha, men idag kom jag faktskt på att göra det..eller okej..fridah sa att hon ville att jag skulle göra det så...
okej..idag vakna jag..eller pappa väckte mig typ kvart i 10. då gick jag upp käka frukost och du vet..hah..det vanliga :P
ända sen 12-18 har jag spelat volleyboll..fett trött man e nu..haha..men jag hade askul..fast sofia, fridah och steffie bara va sura och skällde, fast jag tro att dom skojja...tror... :O och jag klara aldrig den där J***la överhandssurven..haha.
nu är julia, filip, mange och jessica här :) vi ska typ sjunga singstar sen..haha fett kuwl..man äger ju på de..hahahahahaahahaha, nää skämta ja mena hahaha :P x]
men ni får ha ett gött nyår..haha pussar å kramar från lilla jaow, :P <333'

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, conna, vi drev :D

2007-12-30 @ 20:11:15
URL: http://reebs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0