NY BLOGG!!!

okej, jag har gjort en ny blogg för jag kom inte på lösenordet till den andra .. :P haha

idag har jag vartit med frida å alice. jag kom till dom typ tolv..eller jag skojja typ ett mena jag XD
jag vakna typ halv elva haha, sov i typ 12 och en halv timme. mohaha :)
hos frida såg vi på hey baberiba , va inne på datan, tog typ kort och baka..hah vi hade asa kuwl.
idag var vi för övrigt lediga från skolan för det där knivhotet som hänt på våran school. det var as skönt att va ledig men det där som har hänt är jjuw shitaläbbit :S

imorrn är det avslutning i skolan..vi börjar typ 10 och slutar typ 11.30...mohaha superskönit då :D
föresten så går mitt godislöfte ut på fredag..jiippii...då bli det massor av godis sörry..haha.

hare "göttt" och don´t forget to write something..( som jag å jessie brukar säga) haha pussar å kramar §§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0