LITEN FINIG ONSDAWGH

HAJHAJ.
IDag vaknde jag åtto. DÅ gick jag uppo och titto på tvo. Kl halv nio kom conheliwahhnhhs/ corwen/ corpen/ conwelia/ cornelia wennberg,wennberg Cornleia/ conna/ conny/ conrad/ petson/consan hit. För vi började inte förän 10. När vi kom till skolan så hade vi smling i klassrumet. sen gick vi ut där där käderna hänger och "minglade" oh drack julmust oh åt peppisar. SEn så vareh dax får själva avslutningen. Lärarna sjöng oh nike och 2 från 7 sjöng också.. De var JÄTTEDUKTIGA.. efter de gick vi in till kalss rummet. JAg sofia/ sofius/ sigurt , cornheliwahhnhha/cowen/corpen/conwelia/cornelia wnnberg, wennberg cornelia oh alice/ allan/ alluw/ alfred o  lämnade blommor och ett papper til våra lärare Ole och johan. Vi gjorde några frågor om klassen.. sen fick vi gå hem.. Oh jag fick en juwlklapp av sofia/sofius/sigurt . En grisha.. KONSTigT??
Efter skolan "vi" hem till mejj. Vi lagade mat, va inne på datan och og lite bilder..
      //// Frida, §<33'

Kommentarer
Postat av: frida

UPPS jag råka skriva i din blogish :S

2007-12-20 @ 17:54:36
URL: http://fridisenzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0