julig söndah'

alla längtar juw typ till imorrn..men jag längtade faktiskt till idah. idag var det "lilla julafton" för min family.
jag hade lite halv kul på morgonen för jag hade ont i magen :( najjj....men de gick över sen. :)
på kvällen vare paket utdelningen och hade jättemysigt. vi lyssna på christmas music.. min favvo jul låt är last christmas :D
har jag föresten berättat att mitt godislöfte är over :D jippii

här är en lista på de mäwsta jag fick idag:D :
 * presentkort på stadium
 * en röd matta
 * en röd filt
 * två snyggiga tröjor
 * en platttång
 * en paradischokladask
 * en mascara

typ de mässta, pussar från corwen

Kommentarer
Postat av: Frida

INGEN ADDIDAS TRÖJA INGEN CORWEN
haha

2007-12-23 @ 19:58:21
URL: http://fridisenzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0