älskling´s

Till mina älskling´s, fida, sofia å alluw <33' §§§

hejsan,
jag vill att ni ska veta hur mkt ni betyder för mig älsklingar..ja menar utan er vore jag verkligen ingenting..ni betydre såå sjukt mkt för mig. jag har så j**la kul med er..vi skrattar å gör fan allt möjligt..jag kan liksom typ berätta vad som helst för er..
även fast jag å sofia bråkar typ alltd..varje daah ( fast typ på kuwl) :P XD..så älskar jag dääjj sofia (AA)
även fast alluw alltid retar mig och kallar mig fjowtizz, så älskar jag däjj alluw <333
även fatst frida säger att jag typ är as konstig..haha..så älskar jag deejeh frida §§§NI BETYDER ALLT FÖR MIG BÄSTAVÄNNER, JAG ÄLSKAR ER MÄWSST, HOPPAS NI FÖRSTÅR HUR J**LA MKT NI BETYDER FÖR MIG <3333 §§§§§(aa) (H)(H)

   

* jaow å friduws
*jag å sofius
* jag å alluw
* fia, alluw, fridis å connsan


Pussar å krams från connsan


Kommentarer
Postat av: Sofius

Conna du är allt i min dag och jah kommer aldrig att släppa tag, ja sa duh ger mig kärlek duh är mitt allt...
Puusssss påreyy

2007-12-28 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0